.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاکید استاندار مازندران بر تعامل رسانه‌ها با مسوولان اجرايي

استاندار مازندران با تاكيد بر اهميت رسانه‌ها در جامعه خواستار تعامل هرچه بيشتر رسانه‌هاي گروهي و مسوولان و مقامات اجرايي شد.

به گزارش شمال نیوز "سيدمحمد كريمي" روز دوشنبه درنشستي با عنوان هم‌انديشي با رسانه‌ها كه باحضور مسوولان رسانه‌هاي استان برگزار شد افزود: رسانه‌ها عامل مهمي در توسعه وپيشرفت محسوب مي‌شوند و در صورت استفاده بهينه و سنجيده ازتوانايي‌هاي خود مي‌توانند به بهترين شكل به توسعه عمومي و همه جانبه استان كمك كنند.

وي برلزوم هماهنگي و همكاري نيروهاي رسانه‌اي و اجرايي تاكيد كرد وگفت :
توسعه استان زماني محقق مي‌شود كه به صورت منسجم باهم باشيم و انتقاد هايي را كه به حق مطرح مي‌شود بپذيريم و در جهت تعالي گام برداريم.

استاندار مازندران تاكيد كرد: آنچه كه بايد در رسانه‌ها نمود داشته باشد برخورداري از روحيه نقادي منصفانه و دور از غرض ورزي است.

وي از رسانه‌هاي استان خواست در جهت افزايش روحيه و نشاط عمومي گام بردارند و از ارائه مطالبي كه به ياس و نااميدي جامعه مي‌انجامد خودداري كنند.

كريمي ايجاد تشكل‌هاي صنفي رسانه‌اي را تاييد كرد و گفت: انسجام نيروهاو هم‌سخني آنها مي‌تواند به برنامه‌ريزي براي رفع مشكلات سرعت بيشتري ببخشد و از دامنه دوباره كاري‌ها بكاهد.

دراين نشست شركت‌كنندگان به بيان مشكلات موجود در فعاليت‌هاي رسانه‌اي پرداختند و خواستار همكاري بيشتر استاندار و ديگر مقامات اجرايي استان به منظور اجراي مسووليت‌هاي رسانه‌اي و اطلاع‌رساني شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.